2 Ekim 2010 Cumartesi

LADY GAGA VE İĞRENÇ KOSTÜMÜ



Lady Gaga adlı Amerikalı pop şarkıcısını şarkıları nedeniyle değil gündeme geldiği bir olay nedeniyle işittim.MTV müzik ödülleri törenine çiğ etten yapılmış bir kostümle çıkmış.Bu davranışı ile büyük tepki toplamış,ama bu olay nedeniyle benim kadar ilgisiz kişilerin bile adını duymasını sağlamış işte.Facebookta en çok tıklanan hayran sayfalarından birine sahip.Michael Jackson’la yarışıyor neredeyse.Çiğ etten kostüm yapmak ne denli mide bulandırıcı bir davranış farkında mısınız?Ne demek istemiş acaba bu saçmalığı ile?Kendini bir yiyecek olarak mı sunmak istemiş?Oysa düpedüz midesini bulandırırinsanın,başka bir işe yaramaz etten kostüm.Belki de itici olmanın ilgi çekmenin değişik bir yolu olduğunu düşünmüştür.Belki de et yemeyen,etten tiksinen bir vajetaryendir.Ya da kendine karşı beslenen onca hayranlıktan duyduğu bilinçdışı tiksintinin güdülediği bir saldırganca davranıştır bu.Bir eti,ait olduğu bağlamdan,yani yemek sofrası ya da şarküteri tezgahından koparıp alışılmadık bir bağlamda,örneğin makyaj takımları ile sunmak,insanda ete karşı tiksinti yaratıyor.Böyle varsayımlar üretiyorum,ama korkarım Lady Gaga gibiler,benim sandığımdan daha iğrenç,daha ahmakça bir kafa yapısına sahipler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder